<برای بررسی عزل فرهاد دانشجو: هیات امنای دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش حاضر نشد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1121
نویسنده : کامران وزیری
 
 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: هیات امنای دانشگاه آزاد در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش حاضر نشدند.

 دکترعبدالوحید فیاضی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: روز گذشته با وجود اینکه از هیات امنا دانشگاه آزاد دعوت شده بود تا در جلسه کمیسیون آموزش حضور پیدا کنند در جلسه کمیسیون حاضر نشدند.

وی درباره علت عدم حضور هیات امنا دانشگاه آزاد در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش گفت: دلیلی عنوان نشده، هیات‌ امنا تابع ساختار خودش است و ما دراین زمینه دچار یک خلاء هستیم که باید آن را حل کنیم و گرنه باید پاسخ گویی به مجلس شورای اسلامی مشخص شود .

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درخصوص دعوت دوباره از کمیسیون گفت: دعوت دوباره صورت نخواهد گرفت و جلسه های بعدی کمیسیون بحث ما راجع به موضوع دانشگاه آزاد و نحوه ارتباط و پاسخ گویی آن به مجلس شورای اسلامی خواهد بود که وقتی دعوت می شوند حتما حضور پیدا کنند. 

به گزارش خبرنگارمهر، کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در راستای عزل فرهاد دانشجو رئیس سابق دانشگاه آزاد توسط هیات امنا از اعضای هیات امنا دانشگاه آزاد دعوت کرده بود در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش حاضر شده و توضیحات لازم دراین زمینه را ارایه کنند.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: